Az én kenderem és a te kendered

Az én kenderem és a te kendered

Terpének a kannabiszban 2

2024. július 26. - KenderM

Egy másik oldalon jól olvasottra sikerült ez a terpén téma, és kaptam hozzászólásokat.

Nos egy rejtélyes, arcnélküli profil azt irta, nem kell az a THC, mert a terpének is  bódulatot okoznak. Kissé meglepett a dolog, merthogy a levendula, vagy a bors,a citrom, netán a fenyőillat az életben nem fog semmiféle bódulatot okozni. Ugyanis ezek illatáért a terpének a felelősek. Pl. mircén, limolén... 

Írtam az emberünknek a poszt alá, hogy mondjon már nekem terpént, amitől bebódul valaki?!

Erre azt írta barátunk, hogy a terpének egyvelege, olyan mint a THC. Nos, erre is rákérdeztem, de válasz sehol nincs. Ha egyszer meglep a fazon a válasszal, és azt mondja, hogy a kariofillén, a mircén, vagy mondjuk a pinén egyvelege bódít, no akkor lőttek a THC hatalmának. 

Mert akkor az ember gyereke beveti magát az illatok közé és "bódulatba esik".

Nem beszélve a THC kannbiniodról, ami elveszti varázsát, mert szívunk egy kis limonén mircén kombót, és meg is vagyunk :)

Aztán mit szól a Kábítószerügyi Főosztály, hogy a citrom, a levendula, a fenyő,  és még sok-sok más ami telve van terpénekkel, mind szabadon mászkál :)

Szóval, várom arctalan, képtelen emberünk válaszát, hátha tényleg tud valamt, amit rengetegen nem is sejtünk a terpének hatásásról. Mert bizony sok-sok mindent nem tudunk még a terpénekről, többek között a bódulat okozását sem.

terpene.webp

A bejegyzés trackback címe:

https://kendert-termesztek-belteren.blog.hu/api/trackback/id/tr1118454143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása