Az én kenderem és a te kendered

Az én kenderem és a te kendered

CBD kendervirág szívása vaporizátorban

2024. július 19. - KenderM

vaposhop-blogpost-smono-vaporizer-comparison-10_600x600.webpMegszakítom a hivatalos címet, mert eszembe jutott, hogy egyszer mikor Spanyolban voltam, (sokat vagyok), beütött a  gebasz. 

Ugye ott a THC szabad, nem tiltják, termeszheted, szívhatod cofee shopban, otthon, elvileg az utcán nem. Viszont érdekes, mert a CBD virágot nem szívhatod. Fura. Ugye a joint a kender magas, akár 20% THC tartalmú  virágából készül, míg a CBD-s joint az abbó la  kendervirágból, ami ha ugyan tartalmaz is THC, de minimális, 0,1%-tól, 0,10%-os arányban.

Szóval mivel nappal nem szívunk THC-t, több okból, mert ugye akkor nem tudok dolgozni stb., így ha fájt a fejem előkaptam a CBD virágból tekert cigit, aztán hajrá. Attól csak jobban lettem, fejfájás elszállt, akár a éjjeli fáradtság is.

No erre aműveletre készülltem anno, aztán tévedésből a THC-s cucc akadt a kezembe. Igazából, ha tekerve van THC-s, CBD-s joint, látszatra semmi különbség. Jól megszívtam, ami a kezembe került. 5 perc nem telt el, kiderült, rossz lóra tettem, másik cuccot kellett volna szívni. Éreztem a bizsergést a kezemben, aztán jött a fejembe a nyomás. No ebből mára nem lesz munka - gondoltam. Tény, hogy  fejfájásom elszállt, de én kivételesen jól érzem a THC hatást. Bizsergés a kézben, kis zsongás  a fejben, aztán "látok" is dologkat. Tény, hogy a "látó" hatás múlik, tompul ahogy telnek az évek, de még mindig izgalmas. 

Így munka helyett jött a rózsaszín, és kék csillaghullás, a vibráló fények, a hullámzás, pár kisebb vízió. Még jó, hogy csak egyet slukkoltam. A párom, mikor meglátott, már tudta mi az ábra, mert  ilyenkor a tekintet is megváltozik, néha a hang is. 

Mondtam én, hogy CBD-t akartam, de csak nevetett, - hogyne, ő is azt akarná, - szóval lebuktam.

Nem votl sokáig gáz, kb. fél óráig nem ültem gép és írtam, mert ugyan megy, de nem normálisan.

Nos, ez az apró csere most bevillant, gondoltam, leírom.

Hátha más is látott már rózsaszin-kék pontokat, felhőket, csillagszórót franc tudja mit. 

Minden esetre mostmár nagy távolság van egymástól téve a CBD és a THC-s tölcsér, márha éppen olyan helyen vagyok, ahol mindkettő használható.

 

Megszakítom a hivatalos címet, mert eszembe jutott, hogy egyszer mikor Spanyolban voltam, (sokat vagyok), beütött a  gebasz. 

Ugye ott a THC szabad, nem tiltják, termeszheted, szívhatod cofee shopban, otthon, elvileg az utcán nem. Viszont érdekes, mert a CBD virágot nem szívhatod. Fura. Ugye a joint a kender magas, akár 20% THC tartalmú  virágából készül, míg a CBD-s joint az abbó la  kendervirágból, ami ha ugyan tartalmaz is THC, de minimális, 0,1%-tól, 0,10%-os arányban.

Szóval mivel nappal nem szívunk THC-t, több okból, mert ugye akkor nem tudok dolgozni stb., így ha fájt a fejem előkaptam a CBD virágból tekert cigit, aztán hajrá. Attól csak jobban lettem, fejfájás elszállt, akár a éjjeli fáradtság is.

No erre aműveletre készülltem anno, aztán tévedésből a THC-s cucc akadt a kezembe. Igazából, ha tekerve van THC-s, CBD-s joint, látszatra semmi különbség. Jól megszívtam, ami a kezembe került. 5 perc nem telt el, kiderült, rossz lóra tettem, másik cuccot kellett volna szívni. Éreztem a bizsergést a kezemben, aztán jött a fejembe a nyomás. No ebből mára nem lesz munka - gondoltam. Tény, hogy  fejfájásom elszállt, de én kivételesen jól érzem a THC hatást. Bizsergés a kézben, kis zsongás  a fejben, aztán "látok" is dologkat. Tény, hogy a "látó" hatás múlik, tompul ahogy telnek az évek, de még mindig izgalmas. 

Így munka helyett jött a rózsaszín, és kék csillaghullás, a vibráló fények, a hullámzás, pár kisebb vízió. Még jó, hogy csak egyet slukkoltam. A párom, mikor meglátott, már tudta mi az ábra, mert  ilyenkor a tekintet is megváltozik, néha a hang is. 

Mondtam én, hogy CBD-t akartam, de csak nevetett, - hogyne, ő is azt akarná, - szóval lebuktam.

Nem votl sokáig gáz, kb. fél óráig nem ültem gép és írtam, mert ugyan megy, de nem normálisan.

Nos, ez az apró csere most bevillant, gondoltam, leírom.

Hátha más is látott már rózsaszin-kék pontokat, felhőket, csillagszórót franc tudja mit. 

Minden esetre mostmár nagy távolság van egymástól téve a CBD és a THC-s tölcsér, márha éppen olyan helyen vagyok, ahol mindkettő használható.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kendert-termesztek-belteren.blog.hu/api/trackback/id/tr2118450109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása