Az én kenderem és a te kendered

Az én kenderem és a te kendered

Azt mondja a szomszéd, kábítószer raktár lett a lakásom

2024. augusztus 26. - KenderM

A szomszéd, no az mindig, és mindent tud.

Úgy tudja, nem dolgozom, - mert napközben itthonról lát elmenni. Különböző időpontokban távozom itthonról, random, de ez nem tűnik fel senkinek, csak az, hogy hajnalban nem csattogok álmosan lefelé a lépcsőn, mint hajdan, jópár éve. 

Annó gyárba jártam, hajnal 3-4 között keltem, no ez tetszett mindekinek. Most, mivel évekig sikerült kialakítanom, hogy itthonról dolgozzam, no most aztán megállt az ütőér - ez a nő nem dolgozik. Mert ugye, csak gyárba lehet járni, a többi nem munka.

No mindegyis, azt mondják nem dolgozom, egye a fene. 

De az, hogy azt mondják, hogy kábítószer raktár a lakásom, no ez betette a kiskaput.

Adott a helyzet, hogy kenderrel foglalkozunk. Benne van a "foglalkozában" a kereskedés engedélye is, konkrétan  ebből élünk. (én már alig - alig), de ez senkit nem érdekel. Keresem a kibúvót, az új lehetőséget, de nem lelem.

Szóval kender termesztés, kereskedelem, ilyesmi zajlik. Hozzá kell tennem, hogy emeleten lakom, lakótelepen, itt mindeki mindent lát, hall (csak azt nem hogy 2 napja szarul vagyok, és nem tudok lemenni kajáért). No mindegy, szarul szoktam lenni néha, nagyon vacak az emésztőrendszerem és a vázrendszerem, nem ugrálok, ha nem érzem jól magam. Ilyenkor marad az internet társasága. (jobb nem lévén, sajnos)

Szóval kerül hozzánk mindenféle kender cucc, hiszen ki is kell próbálni, ha már eladja az ember, no meg az üzlet az üzlet, nem lehet nem kendert nem látni. 

Szóval mint írtam, néha szarul vagyok gyomorilag, meg ez a hülye idő már kikészít ami a Kárpát-medencét uralja, így bizony a "tiltott" CBD kender virágot szoktam szívni. Nem THC tartalmút, hanem a 0,2% alattit. Persze az erkélyen szívom, mert ugye hol a fenébe szívnám. Érezni is a jó kis kender illatot gazdagon, de nem gondoltam, hogy ez valakinek szemet szúr, pláne orrot. :) (pár éve 2 lépcsőházzal arrébb termesztett egy fazon THC tartalmú kendert, mikor véletlenül kigyulladt az egész, akkor tünt fel a sok hülyének, hogy mi is történik a szomszédban)

Szóval száll a füst, ami ugye kicsit túlzás, de az illat is elmegy ide-oda. Magyar ember erre mit mond? Kábítószerezik a szomszéd. Ugye a kender virága kábítószer ezen a sötét vidáken, no meg vadkender néven említik, mert fogalomzavarban szenvednek. A CBD virág és a magas THC tartalmú marihuána illata között van kis különbség, de tény, hogy aki sötét e téren, annak fű az fű, és kábítószer.

Nos, mikor a múltkor megdicsértem az egyik pletykás szomszédasszonyt, hogy extra szép az arca (úgy is volt), erre visszavágott kedvesen: hát dolgozok hajnaltól, meg nem szívok mindent össze-vissza az erkélyen mint egyesek. Nem vettem magamra, mert azt hittem majd eddig a pillantig, hogy nemcsak a hajnali munka a meló, az pedig eszembe sem jutott, hogy szívok "össze-vissza", hiszen nem is dohányzom. 

Ez a kis affér fel sem tűnt mindaddig, míg egyik idősödő, de nem öreges szintén szomszédasszony meg nem súgta bizalmasan, bizony nálam kábítószer lerakat lehet, mert minden este szívni a kábítószert - no ahhoz mennyiség kell. (ha tudná, hogy napközben is szívom)

Megállt bennem az ütő, -  te jóisten gyere le - én kábítószerezek itt lakótelepen egyedül? (persze tuti, hiszen CBD virágot a kutya nem szív a környéken, maximum valami laborvackot, Kristályt és ilyesmit) Aztán elhessegettem a gondolatot. Értelmes ember, aki kender termesztéssel foglalkozik Magyaroszágon, az biztosan nem tart a lakásában magas THC tartalmú növényt, virágot, mert ha netán ellenőrzik, akkor bukja az egész CBD üzletet, weboldalt, kereskedelmet, mindent. 

Szóval ma mégis elgondolkodtam. A lépcsőházi faliújságra írjam ki, hogy "lányok - asszonyok, emberek - férfiak",  én CBD virágot szívok, mert fáj mindenem és gyulladt, nem THC tartalmú kendert, vagy dugjam el a CBD virágot is mintha nagy bűn volna, - szüntessem meg a kabítószer raktárt -  és vegyek egy levegőszűrőt, aztán bent szívjak a szobában, mert a sötét de szép arcú környék kábítószeresnek titulál, tény, hogy majdnem szembe, nem is a hátam mögött.

Elgondolkodtató ez a fentebbi kis szösszenet, a fejben lévő sötétséggel kapcsolatban, a kábítószer fogalmával kapcsolatban, és a marihuána legalizációjával kapcsolatban. 

Ha Magyaroszág tiszteletlen kormánya engedne, és a környező, vagy európai országokhoz hasonlóan - csak legalább diszkriminálná a magasabb THC tartalmú kendert -  már világosabb lenne a sötét fejekben. A sok rákos beteg az embert ölő kemót jobban viselné, csökkenhetne a sok-sok fájdalom, nem volna szükség altatókra, sok esetben nyugtatókra sem. A rengeteg parkisonos ember jobban érezné magát, nem volnának fejgörcsök, izületi fájdalmak, egyéb görcsök, mentális problémák (bizonyos esetei), sorolhatnám. 

Hazánkban több ismerősöm küzd a THC legalizációjáért, amit véleményem szerint ez a kormány tutira nem enged meg. (másik pedig nincs). THC legalizációt mondok, nem diszkriminációt, - de hiába teszik.Ha a kender  diszkriminációja összejönne, -  nem kender legalizáció,- már akkor sok-sok ember nemcsak nem fájna, lehet nem is cigizne, pláne, nem inna alkoholt. 

De a THC tartalmú kender legalizáció még európa szerte is várat magára, nem még ebben a sötétben is világító országban. Akkor pedig mit akarunk mi legalizálni??

Mikor én kábítószer raktárral rendelkezem a lakótepi lakásomban, (CBD virág), hol van még akkor a THC legalizációja?? Komoly haladás volna a CBD virág legalizációja is, én már azzal megelégednék. 

De ahhoz, hogy fény gyúljon a fejekben, a sötétségnek is meg kellene szűnni (meg a gyógyszergyárak forgalmának csökkenni),  - utóbbival együtt járna a THC, vagy CBD legalizáció - és bizony nem volna annyi bevétel az állam kasszájába. (sem)

Kicsit eltértem a tárgytól, de uram bocsá', egyszer majd még erre is kitérek.

Most pedig itt bent a lakásban előkapom a vaporizátort, mert nem vagyok valami fényesen, és le kellene menni a boltba kajáért, mert "magad uram, ha szolgád nincs". (maximum én vagyok más szolgája)

dsc_0306_3.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kendert-termesztek-belteren.blog.hu/api/trackback/id/tr5518475633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása